افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور:

واگذاری۳۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان

  • کد خبر : 6074
  • 21 بهمن 1400 - 2:37
واگذاری۳۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان
31 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدئوکنفرانس واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان؛ همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، با حضور علی محمد قادری معاون وزیرو رئیس سازمان بهزیستی کشور از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس و با همراهی سرپرست و معاونین بهزیستی استان و بخشدار بخش مرکزی و رییس بهزیستی شهرستان خمیر ،آیین واگذاری یک واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان خمیر به نمایندگی از ۳۱ واحد مسکونی از سراسر استان برگزار شد.

سهم شهرستان خمیر از این تعداد واحد ها ، ۷واحد مسکونی است . واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان هرمزگان گفتنی است از ابتدای نهضت تامین مسکن در استان تاکنون ۲ هزار۱۰۰واحد مسکونی احداث و واگذار شده است و یک هزار و یک واحد مسکونی نیز در دست احداث می باشد.

این واحدهای مسکونی به روش های مختلف با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره، بنیاد مستضعفان،ستاد اجرائی فرمان امام (ره)،قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی، برای خانوارهای تحت پوشش در دست احداث است.

معلولین سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، معلولین مجرد بالای ۲۰ سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان ، گروه هدف مورد نظر در طرح تامین مسکن مددجویان هستند .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها