افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف ۸۷۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 6183
  • 28 بهمن 1400 - 0:25
کشف ۸۷۰ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان بندرلنگه
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۸۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، مأموران مبارزه با مواد مخدر طی اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه روزی از محل دپوی مواد مخدر در ارتفاعات مجاور کوه های اطراف این شهرستان آگاهی یافتند و در بازرسی از محل مورد نظر، ۸۷ بسته ۱۰ کیلویی موادمخدر به میزان مجموعاً ۸۷۰ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط نمودند.

وی در ادامه تصریح کرد: با شناسایی محل دپو مواد مخدر، مأموران انتظامی طی عملیاتی غافلگیرانه یکی از سوداگران مرگ که متهم اصلی این پرونده می باشد را نیز دستگیر نمودند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می باشد.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان در جریان این عملیات توقیف شده است، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل نگهداری این محموله مواد مخدر همچنان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به برخورد مقتدرانه دستگاه قضایی استان با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطر نشان کرد: دادگستری هرمزگان با استفاده از توان و ظرفیت موجود و اشراف اطلاعاتی بر نقاط مختلف استان، اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای‌احساس امنیت کنند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها