افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای طرح آزمایشی پرورش ماهی در قفس های زیر آبی در هرمزگان برای اولین بار در کشور

  • کد خبر : 6231
  • 02 اسفند 1400 - 23:08
اجرای طرح آزمایشی پرورش ماهی در قفس های زیر آبی در هرمزگان برای اولین بار در کشور
مدیر کل شیلات هرمزگان از اجرای طرح آزمایشی پرورش ماهی در قفس های زیر آبی در هرمزگان در آینده ای نزدیک و با با همکاری چهار جانبه قرارگاه خاتم، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، استانداری هرمزگان و اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در دیدار با جمعی از اساتید و مسئولان دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه بی شک از همه طرح ها و ایدهایی که درجهت تسریع خدمت رسانی به مردم و افزایش تولیدات شیلاتی باشد استقبال می کنیم گفت: خودکفایی کامل در ساخت و نصب سازه های مورد نیاز پرورش ماهی در قفس دریایی و تامین بچه ماهی دو چالشی است که انتظار داریم جامعه علمی و دانشگاهی برای رفع انها ورود کنند.

وی تولید نرم افزار های رایانه ای مدیریت پرورش آبزیان در قفس ، استفاده از سیستم های هوشمند و ربات ها در صنعت پرورش ماهی در قفس مانند ربات های تمیز کننده تور و کنترل قفس ، و …، حرکت و توسعه آبزی پروری از مناطق ساحلی به سمت اعماق دریا همراه با تکنولوژی و لجستیک مناسب را یکی دیگر از اهداف شیلاتی خواند و گفت: امید است جامعه علمی کشور به ویژه دانشگاهیان بتواند در این زمینه ها اقدامات و دست آوردهای خوبی داشته باشند.

دریایی همچنین در پایان خبر داد و گفت: این قفس های برای اولین بار در استان هرمزگان و کشور اجرایی می شود و امید است شاهد نتایج مطلوب آن باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها