افزونه جلالی را نصب کنید.

حمل ۲۰۹ راس دام قاچاق با ۱۲ خودرو

  • کد خبر : 8943
  • 26 دی 1401 - 9:05
حمل ۲۰۹ راس دام قاچاق با ۱۲ خودرو
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف 12 دستگاه خودرو حامل بیش از200 راس دام زنده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد مشوق” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محورهای فرعی و اصلی استان و اجرای طرح های پاک سازی مناطق آلوده به قاچاق موفق شدند  ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین  فعال در قاچاق احشام را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود : در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۹ راس دام زنده کشف و در این رابطه ۱۴ نفر از عاملان قاچاق دستگیر و با تشکیل پرونده های جداگانه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

سرهنگ “مهرداد مشوق” ارزش احشام کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 5 میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : طرح های پاک سازی نقاط و محلات آلوده به قاچاق کالا ، سوخت ، مواد مخدر و احشام به صورت منظم و هفتگی در استان اجرا و پلیس در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هیچ کوششی دریغ نکرده و با جدیت و اقتدار با مخلان نظم اقتصادی برخورد می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در حد خرد و کلان ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.#

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها