افزونه جلالی را نصب کنید.

گلزار شهدای بندرعباس در هفته دفاع مقدس عطر افشانی و غبار روبی شد

  • کد خبر : 1952
  • 07 مهر 1399 - 15:05
گلزار شهدای بندرعباس در هفته دفاع مقدس عطر افشانی و غبار روبی شد
در آیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای بندرعباس با حضور مدیر و کارکنان تعاون روستایی استان هرمزگان غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، درابتدای این مراسم معنوی مدیر و کارکنان ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدا با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در ادامه سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در سخنانی گفت: یاد و خاطره عزیزانی که در هشت سال دفاع مقدس، سال های پرشور ، پر حرارت و انرژی جنگ تحمیلی بودند را  گرامی میداریم و متعهد  به  رعایت اصولی که  این عزیزان برای حفظ  ارزش های میهن دفاع کردند، نه فقط در ظاهر و شعار بلکه در عمل می شویم .

وی ادامه داد: یاد از شهدا و دوران دفاع مقدس  باید برای ما یک افتخار باشد و به هرجا رسیدیم به یاد داشته باشیم که کجا بوده ایم، چه دورانی را گذراندیم و به چه قیمتی به اینجا رسیدیم و از این به بعد چه وظیفه ای را بر عهده داریم در واقع ما وارث خون هایی هستیم که سرزمین ما را حفظ کردند و ما را به جایی رساندند که امروز قرار هست به یک گروه از محرومین خدمت کنیم.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: ما مسیری که در آن حق و تصمیم عاقلانه است ادامه می دهیم و وظیفه ما است که تعهدمان را به دولت، نظام و مردم که ولی نعمت ما هستند ادا کنیم ما نباید از دفاعمان دست برداریم و حتما  خداوند هم به ما کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها