افزونه جلالی را نصب کنید.

توقف یک دستگاه پژو ۴۰۵با۱۲۶کیلومواد افیونی

  • کد خبر : 5145
  • 22 شهریور 1400 - 19:54
توقف یک دستگاه پژو ۴۰۵با۱۲۶کیلومواد افیونی
فرمانده انتظامی استان از کشف126کیلو و800گرم مواد مخدراز نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه پژو405در شهرستان "بندر خمیر" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “غلامرضا جعفری” اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان “بندرخمیر” با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی، ضمن رصد دقیق خودرو قاچاقچیان با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام و ضمن پایش خودروهای عبوری به خودرو پژو ۴۰۵ مورد نظر دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس با انجام حرکات خطرساز قصد فرار داشت، افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت پلیسی و سرعت عمل بالا موفق به توقیف خودرو شده و در بازرسی از آن ۱۲۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار “جعفری” با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیرشد، یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.#

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها