افزونه جلالی را نصب کنید.

روابط عمومی ها موتور محرک سازمانها

  • کد خبر : 26840
  • 09 اردیبهشت 1403 - 17:32
روابط عمومی ها موتور محرک سازمانها
شهردار بندرعباس:روابط عمومی به عنوان یک هنر چند شاخه ای می تواند افکار عمومی را در هر سطحی مدیریت کند تا فعالیت های سازمانی شفاف به سمع و نظر مخاطبان و شهروندان برسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس شهردار نوبانی در اولین جلسه شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری بندرعباس اساسی ترین مساله هر سازمان را ارتباطات عنوان کرد و افزود :در عصر ارتباطات و تبادل اخبار و اطلاعات ،در عصری که رسانه ها مهمترین نقش را در زندگی بشر بازی می کنند و همه ارکان و عناصر زندگی را تحت تاثیر قرار داده اند اطلاع رسانی و تبلیغات برتر برگ برنده و قدرت محسوب می شود.

نوبانی قدرت رسانه را در دنیای امروز یک قدرت بی همتا و‌ بی رقیب بیان داشت و افزود:هیچ نیرویی نمی تواند قدرتمند تر از شبکه سازی تیم سازی و برند سازی با شیوه های نوین ارتباطی در جامعه و فضای بین المللی وارد شود و تاثیرات مهم خود را بر جای بگذارد و هدایت و‌مدیریت افکار عمومی را در اختیار بگیرد.

پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس نیز خاطر نشان کرد:ظرفیت روابط عمومی شهرداری در همه زمینه ها بر اساس تخصص و توان اجرایی تعیین و تثبیت شده است و امروز شاهد آن هستیم که پیوند روابط عمومی این مجموعه با سایر سازمانها و رسانه ها در سطح قابل قبولی می باشد و ارتباطات دو سویه با مخاطبان و شهروندان از طریق درگاههای مختلف ارتباطی بر قرار است.

در این نشست برنامه های سالانه روابط عمومی شهرداری طبق تقویم اجرایی تدوین شده توسط واحد برنامه ریزی و افکار سنجی روابط عمومی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اولویت های شهردار و سیاست های ارتباطات مجموعه حرکت و برنامه ی یکساله شهرداری مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت. کیفیت ،کمیت مدل های مختلف تولید محتوا ،بازخورد انتشار،طبقه بندی اخبار و انتشار از مهمترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

همچنین با توجه به در پیش رو بودن جشنواره روابط عمومی های برتر شهرداری و ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی برنامه های اجرایی و نحوه برگزاری مراسم این روز مورد نقد و بررسی اعضا قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها