افزونه جلالی را نصب کنید.

آغاز عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن ۱۰ هزار مترمکعبی جزیره قشم

  • کد خبر : 7254
  • 02 شهریور 1401 - 0:06
آغاز عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن ۱۰ هزار مترمکعبی جزیره قشم
با حضور معاون قضایی دادستان کل کشورعملیات اجرایی طراحی و احداث آب‌شیرین‌کن جدید جزیره قشم با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور و دادستان مرکز استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر عملیات اجرایی احداث آب‌شیرین‌کن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی شهر قشم و یک مخزن ذخیره آب بااعتباری بالغ‌بر ۲هزار و پانصد و پنجاه میلیارد ریال با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان آغاز شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در مراسم آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن جدید جزیره قشم گفت: آب در جزیره قشم از اهمیت دوچندانی برخوردار است و آغاز عملیات اجرایی این پروژه در آستانه هفته دولت، نشان از عزم مسئولین برای حل مشکلات مردم و توسعه زیرساخت‌های این جزیره دارد.

سعید عمرانی ادامه داد: طبق آموزه‎های دینی همه‌چیز با آب حیات پیدا می‌کند و زندگی جاری می‌شود و آب‌رسانی جزو فضائل و کارهای پسندیده است و تمام کسانی که برای حل مشکلات آب شرب مردم تلاش می‌کنند قابل‌تقدیر هستند.

وی تصریح کرد: قشم جلوه‌گاه وحدت در کشور است و امیدواریم کام مردم غیور و مرزدار قشم در سال ۱۴۰۲ از آب گوارای این پروژه شیرین شود.انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها