افزونه جلالی را نصب کنید.

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان به نصب دستگاه های اندازه گیری سوخت توسط شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های نفتی

  • کد خبر : 8219
  • 09 آبان 1401 - 15:07
تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان به نصب دستگاه های اندازه گیری سوخت توسط شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های نفتی
رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه دادستان مرکز استان و معاونین خود از انبار های شرکت پخش فرآورده های نفتی استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید اظهارداشت: در این بازدید، ضمن بررسی مسائل و موضوعات مطرح شده توسط مسئولان این مجموعه، اندازه گیری اوزان و احجام توزیع فرآورده های نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در خصوص سوخت رسانی به نیروگاه های استان که از طریق خودرو و کامیون، سوخت مورد نیاز خود را دریافت میکنند نیز دستورات ویژه ای برای اتصال آنها به خط لوله انتقال فرآورده های نفتی صادر شد.

قهرمانی تصریح کرد: همچنین مباحث مربوط به قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و موضوعات مرتبط با پدافند غیر عامل از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مقام قضایی بیان داشت: انبارهای شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در بندرعباس بزرگترین مجموعه انبارهای عملیاتی کشور است که بخش اعظمی از سوخت و فرآورده نفتی کشور از این محل تأمین می‌شود و با توجه به اهمیتی که دارد، مسائل و مواردی که در این محل مربوط به حوزه قضایی است با ورود دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مورد تأکید قرار گرفته است.

مجتبی قهرمانی از الزام شرکت‌های تولیدکننده فرآورده های نفتی به نصب دستگاه های دقیق اندازه گیری نیز خبر داد و گفت با استفاده از این تکنولوژی سعی می شود در جریان تحویل و تحول فراورده ها و در مقایسه و ارزیابی ها مشکلی پیش نیاید.

وی در ادامه افزود: در خصوص موضوع حقوق عامه نیز با ورود دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در مورد آلودگی هایی که ممکن است صنایع همجوار ایجاد کنند تدابیر لازم اندیشیده شده است.

قهرمانی همچنین تأکید کرد: به منظور حفظ حقوق عامه با توجه به تردد حجم زیادی از کامیون ها که در برخی از روزها بالغ بر هزار کامیون در این محل اقدام به سوخت گیری و انتقال آن به سراسر کشور می نمایند نیز مقرر شد: با ورود دستگاه قضایی به این موضوع تصمیم گیری شود تا انتقال فرآورده ها به سمت انتقال از طریق خطوط لوله و استفاده از ریل و روش های کم خطر تر پیش برود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها