افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

دنیا باید چند نسل تلاش کند تا بتواند توانایی مقابله با موشک بالستیک مافوق صوت ایران را پیدا کند

  • کد خبر : 8405
  • 21 آبان 1401 - 0:47
دنیا باید چند نسل تلاش کند تا بتواند توانایی مقابله با موشک بالستیک مافوق صوت ایران را پیدا کند
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با اشاره به سلسله بحث‌های آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: امروز به مسئله آسیب‌های اجتماعی پیرامون بازار خواهیم پرداخت و در این خطبه به تعریف کلیات موضوع فریب و خدعه در معامله خواهیم پرداخت و در هفته‌های آینده به تحلیل عمیق‌تر موضوع می‌پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، امام جمعه بندرعباس، با اشاره به «غش در معامله»، افزود: «غش» به معنی فریب دادن و تقلب است. تقلب در معامله از محرمات الهی محسوب می‌شود و انجام آن گناه است.

وی، با اشاره به مصادیق تقلب و فریب در معامله، عنوان کرد: اگر کسی جنس معیوب را با کالای سالم مخلوط کند و این عیب را از مشتری پنهان کند، مانند مخلوط کردن آب در شیر، به نوعی غش در معامله و تقلب محسوب می‌شود که حرام الهی محسوب می‌شود.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که فروش اجناس ایرانی در قالب اجناس خارجی، «غش در معامله»، محسوب می‌شود، تصریح کرد: تلاش برای پوشاندن عیوب محصولات جهت فروش آن‌ها و تلاش برای به اشتباه انداختن مشتری نیز «غش در معامله» محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ابراز کرد: گاهی اوقات فروشنده با سکوت و عدم بیان حقایق باعث فریب دادن خریدار می‌شود که تقلب و فریب محسوب می‌شود و گناه محسوب می‌شود.

دنیا باید چند نسل تلاش کند تا بتواند توانایی مقابله با موشک بالستیک مافوق صوت ایران را پیدا کندوی، با اشاره به رونمایی موشک مافوق صورت ایران، خاطرنشان کرد: دنیا باید چند نسل تلاش کند تا بتواند توانایی مقابله با موشک بالستیک مافوق صوت ایران را پیدا کند که این موفقیت‌ها نتیجه تلاش‌های نخبگان و مهندسانی نظیر شهید طهرانی‌مقدم است.

جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که اصل نظام و قانون اساسی خود را به رای گذاشته استنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: از کشورهای غربی که حرف از دموکراسی می‌زنند سوال می‌پرسم که آیا تاکنون کشوری از شما مدعیان، اصل حکومت و قانون اساسی خود را به رای مردم گذاشته است؟ آیا مردم میان نظام‌های مختلف نظری حق انتخاب داشته‌اند و رای داده‌اند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: در تاریخ تنها یک کشور وجود دارد که اصل نظام و قانون اساسی خود را به رای مردم گذاشته باشد و آن هم ایران است.

کشورهای غربی تا کنون هیچ نظام خود و قوانین اساسی کشور خود را به رای مردم نگذاشته‌اند و الان مدعی دموکراسی نیز هستند.

وی، با ذکر این نکته که جوانان عصر امروز جمهوری اسلامی بی‌نظیر هستند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی به فضل پروردگار دارای جوانانی است که تاریخ صدر اسلام نیز نظیر ندارند.

این جوانان امروز مرکز سعادت ملت و موتور محرک پیشرفت کشور محسوب می‌شوند و اتفاقات بسیار بزرگی را رقم زده‌اند.

امام جمعه بندرعباس، ضمن تاکید بر تقویت قدرت تحلیل مسائل در جوانان، تصریح کرد: جوانان باید آگاه باشند که دشمن امروز آن‌ها را هدف گرفته است و تهدیدات داخلی و خارجی متوجه این عزیزان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر تقویت ارتباط مسئولین و حکمرانان کشور با جوانان، ابراز کرد: جوانان سرمایه اساسی آینده کشور محسوب می‌شوند و حتی جوانان فریب خورده‌ای که به اغتشاشات ورود کرده‌اند نیز ظرفیتی برای کشور محسوب می‌‌شوند و یک روزی سرمایه اصلی کشور می‌شوند.

مساجد شیعیان بحرین برای ساخت کلیسا و کنیسه تخریب می‌شوندوی، با اشاره به حضور پاپ در کشور بحرین، خاطرنشان کرد: پاپ واتیکان آیا از وضعیت اسفناک بحرین آگاه است و از اعدام‌های نوجوانان و جوانان اطلاع دارد؟ آیا آگاه است که از کشور بحرین از شیعیان قدیمی خودش سلب تابعیت می‌کند؟

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که مساجد شیعیان برای ایجاد کلیسا و کنیسه تخریب می‌شود، افزود: کشور بحرین در برابر سلب تابعیت شیعیان، اقدام به وارد کردن صهیونیست‌ها و ساخت کلیسا و کنیسه کرده است به همین جهت است که پاپ در این کشور حاضر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها