افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای ۷۳۵ برنامه ویژه هفته بسیج در هرمزگان

  • کد خبر : 8474
  • 29 آبان 1401 - 1:13
اجرای ۷۳۵ برنامه ویژه هفته بسیج در هرمزگان
سردار سالاری از اجرای ۷۳۵ برنامه ویژه هفته بسیج در استان هرمزگان خبرداد و گفت: از این تعداد، ۴۵۹ برنامه در نواحی و مابقی در حوزه اقشار برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از شبستان، سردار اباذر سالاری در تشریح برنامه های هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج جدای از جامعه نیست، اظهار کرد: هرکس که دلش برای انقلاب، نظام و ارزش ها و کشور بتپد، بسیجی است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با ذکر این نکته که امروز در آستانه چهل و سه سالگی بسیج هستیم و روز به روز بر عظمت این شجره طیبه افزوده می شود، به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و توانست انسان های بزرگی را تربیت کند و این سند حقانیت بسیج است.

وی با اشاره به سازماندهی ۲۲ قشر تخصصی در بسیج، عنوان کرد: مُدل خدمت رسانی بسیج به تناسب شرایط تغییر می کند، روزی نبرد مسلحانه در دوران دفاع مقدس بود، امروز جهاد در حوزه سازندگی، علمی، فرهنگی، هنری و … است.

وی تولید آثار فاخر هنری نظیر فیلم و جشنواره های مختلف را از دستاوردهای بسیج هنرمندان برشمرد و بیان کرد: بسیج اساتید نیز به عنوان موتور محرک در زمینه های علمی فعالیت می کند و ارائه طرح های مختلف در عرصه های علمی، فنی و پزشکی از برکات این قشر از بسیج است.

سازماندهی ۱۲۰۰ گروه جهادی بسیج در هرمزگان

سردار سالاری با یادآوری اینکه هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی زیر نظر بسیج سازندگی هرمزگان سازماندهی شده اند، گفت: بسیج میدان دار عرصه های سخت کشور است و در حوادث اخیر نیز بسیجی ها وارد میدان شدند تا آرامش را به جامعه برگردانند.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۴۰ نفر از نیروهای بسیج و سپاه در جریان اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: قطعا دشمنان خارجی و داخلی نمی خواهند که در کشور امنیت برقرار شود و از همین رو نیز جوانان بسیجی با نثار جان خویش از امنیت مردم دفاع می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان این مطلب که دشمن به دنبال تجزیه ایران عزیز است، افزود: مردم ما هرچند گلایه هایی هم داشته باشند و مشکلاتی نیز وجود دارد که امیدواریم دولت خدمتگزار این مشکلات را رفع خواهد کرد، اما هرجایی که پای منافع ملی درمیان بوده است همه با هم متحد و در برابر دشمن ایستاده اند و حضور آحاد مردم در مراسم ۱۳ آبان موید این موضوع است.

حادثه تروریستی شاه چراغ انتقام دشمن از مردم بود

وی از حادثه تروریستی شاهچراغ به عنوان انتقام دشمن از مردم یاد کرد و گفت: این انتقام بخاطر همراهی نکردن مردم با دشمن در اغتشاشات اخیر بود.

سالاری در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و با اشاره به نامگذاری شعار این هفته « بسیج خدمتگزار ملت ایران »، افزود: ۷۳۵ برنامه ویژه هفته بسیج از روز یکشنبه ۲۹ آبان همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

وی، برگزاری همایش بزرگ بانوان فاطمی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، اعزام گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، توزیع بسته های معیشتی و بسته های لوازم التحریر، کوهپیمایی بسیجیان، راه اندازی پاتوق فرهنگی در حوزه سینما و نقد فیلم و راه اندازی کاروان رسانه با محوریت بازدید از وضعیت پیشرفت و آبادانی را از برنامه های شاخص هفته بسیج در هرمزگان ذکر کرد.

سردار سالاری افزود: افتتاح پروژه های عمرانی با اعتبار یکهزار و ۷۲۵ میلیارد ریال، یادواره به رنگ هنر، همایش نغمه سرایان اهل سنت، همایش بانوان آفتاب و … بخش دیگری از برنامه های این هفته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها