افزونه جلالی را نصب کنید.

بیش از ۱۸ هزار عدد ترقه و فشفشه قاچاق در بندرعباس کشف شد

  • کد خبر : 10434
  • 09 اسفند 1401 - 17:12
بیش از ۱۸ هزار عدد ترقه و فشفشه قاچاق در بندرعباس کشف شد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۸ هزار عدد انواع مواد محترقه (فشفشه و ترقه) قاچاق از ۲ انبار در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا ، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در این راستا افزود: باتوجه به نزدیک بودن ایام چهارشنبه آخر سال و احتمال دپو (نگهداشت) و توزیع موادمحترقه و آتش‌زا در صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با اقدام فنی و اطلاعاتی از جابجایی و انتقال یک محموله موادمحترقه غیرمجاز خارجی از مقصد تهران به بندرعباس مطلع شدند و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با گشت‌زنی‌های پنهان و آشکار هدفمند، ۲ انبار و محل نگهداشت(دپو) این کالای ممنوعه را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

به گفته رییس پلیس هرمزگان، در بازرسی از انبارهای موردنظر، تعداد ۱۸ هزار و ۵۲۶ عدد انواع موادمحترقه و فشفشه کشف و ضبط شد.

سردار جعفری، ارزش این محموله را حدود چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

این مقام انتظامی استان متذکر شد: هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمحترقه و اشتعال‌زا ممنوع بوده و لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا به‌ویژه موادمحترقه و منفجره در سطح صنوف و اماکن دیگر موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها