افزونه جلالی را نصب کنید.

پویش آشتی با طبیعت جزیره رنگین‌کمان (هرمز) برگزار می‌شود

  • کد خبر : 11550
  • 11 فروردین 1402 - 21:31
پویش آشتی با طبیعت جزیره رنگین‌کمان (هرمز) برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری پویش مردمی آشتی با طبیعت جزیره رنگین‌کمان (هرمز) در این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: با مشارکت استانداری، محیط‌زیست، اقامتگاه ماجرا، کافه رونگ هرمز و این اداره‌کل، پویش مردمی آشتی با طبیعت جزیره رنگین‌کمان (هرمز) روز ۱۳ فروردین هم‌زمان با روز طبیعت در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این پویش باهدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی، محیطی و زیست طبیعت جزیره برگزار می‌شود، ادامه داد: فرهنگ‌سازی در امر عدم رهاسازی زباله و ‌پسماند سفر در جزیره از دیگر اهداف این پویش است.

وئ ادامه داد:  تمام بدنه اجتماعی شهری استان اعم از کارکنان دولتی، بخش خصوصی و جوامع محلی می‌بایست به رویدادهای طبیعت پایه و اکولوژ محور توجه جدی کنند.

محسنی بابیان اینکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به خلق اثر معنوی در صیانت و حفاظت از داشته‌های طبیعی  که یکی از بهترین جاذبه گردشگری است، افزود: در راستای تحقق شعار سال و از مصادیق عدم وابستگی کشور به درآمدهای نفتی است، پایداری اشتغال ‌و منافع عموی را رقم بزنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: از علاقه‌مندان به طبیعت و محیط‌زیست دعوت می‌شود تا با پیوست به این پویش و جمع‌آوری زباله‌ها، سهمی کوچک در پاکیزه سازی جزیره هرمز داشته باشند.

پویش آشتی با طبیعت جزیره رنگین‌کمان (هرمز) روز یکشنبه ۱۳ فروردین ساعت ۹ صبح از محل ساحل اقامتگاه ماجرا تا محدوده جنگل حرا برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها