افزونه جلالی را نصب کنید.

ارزیابی شاخص‌های عملکردی ایمنی و بهداشت در بنادر غرب هرمزگان

  • کد خبر : 14414
  • 13 خرداد 1402 - 13:38
ارزیابی شاخص‌های عملکردی ایمنی و بهداشت در بنادر غرب هرمزگان
شاخص‌های کلان مدیریتی، عملکردی، ارزیابی تامین‌کنندگان و ایمنی حریق بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با حضور “عبدالله جعفری” مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی، چهار شاخص کلان مدیریتی، عملکردی، ارزیابی تامین‌کنندگان و ایمنی حریق در راستای ارزیابی سالانه شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی ضمن ابراز رضایت از اجرای ممیزی این دوره بر توجه بیشتر به رعایت الزامات ایمنی توسط تامین‌کنندگان بنادر غرب هرمزگان تاکید کرد.
“عبدالله جعفری” همچنین اقدامات صورت گرفته، تعهدات مدیریتی، نشست‌های بازنگری مدیریت و تمامی اقدامات انجام شده در امور دریایی و بندری، محیط زیست دریایی، HSE و تضمین کیفیت را نقطه قوت این دوره برشمرد.
وی با اشاره به ارزیابی و ممیزی پنج شاخص اصلی مدیریتی و سه حوزه و ۴۴ شاخص اصلی عملکردی گفت: ارزیابی تامین‌کنندگان دارای ۵۳ شاخص اصلی و شاخص ایمنی حریق در ۲ بخش و ۷ شاخص اصلی است که در این دوره مورد ارزیابی و ممیزی قرار گرفت.
جعفری خاطرنشان کرد: نتایج حاصل از ارزیابی شاخص‌های عملکردی HSE و ایمنی حریق به منظور برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به منظور بهبود عملکرد حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر کشور به کار گرفته خواهد شد.
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان نیز بر لزوم حفظ و ارتقا استانداردهای مربوط به HSE و ایمنی حریق را مورد تاکید قرار داد و گفت: بنادر غرب استان به عنوان یکی از محیط‌‍ های کاری پرتراکم محسوب می‌شود که جابجایی میلیون‌ها تن انواع کالای تجاری در آن صورت می‌گیرد.
“مرتضی سالاری” افزود: اجرای دقیق ممیزی بر اساس فرآیندها و روش‌های اجرایی مصوب سازمان به تقویت سطح ایمنی و تداوم کسب و کار در این بندر منجر خواهد شد.
وی ایجاد ساختار یکپارچه HSE و ایمنی حریق در این بندر را اقدامی موثر در راستای ایجاد هماهنگی درون سازمانی به منظور ارتقا شاخص عملکرد HSE و آتش نشانی در بنادر غرب استان هرمزگان دانست.
گفتنی است؛ اهمیت و نقش سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS برگرفته از سه عنصر سلامتی (Health)، ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment) است و امروزه با توجه به رشد صنایع تولیدی توجه به مسائل ایمنی و سلامت انسان‌ها و همچنین حفظ محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها