افزونه جلالی را نصب کنید.

هر کسی از قاچاقچی دفاع کند خیانت می کند

  • کد خبر : 14557
  • 21 خرداد 1402 - 7:45
هر کسی از قاچاقچی دفاع کند خیانت می کند
جانشين مرزباني استان هرمزگان در يادواره شهداي بخش هشت بندي با اشاره به پيامدهاي مخرب قاچاق سوخت در استان هرمزگان گفت: هر کسي و به هر بهانه اي بخواهد از قاچاقچي دفاع کند، به مردم و نسل آينده استان خيانت مي کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، یادواره شهدای بخش هشت بندی شهرستان میناب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان محلی و فرماندهان نظامی و انتظامی در هشت بندی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، سرتیپ دوم “عبداله لشکری” جانشین فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) برگرفته از اسلام، قرآن و پیامبر(ص) و ائمه اطهار بوده است و تلاش در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) وظیفه همه ما و نسل های آینده است.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، تا همیشه‌ تاریخ نام و یاد و سیره عملی امام خمینی را به خاطر خواهند داشت و ۱۵ خرداد که به تعبیر امام خمینی، اولین خروش تاریخی و تاریخ‌ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهانه، مخالفت با سیاست‌ها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند.

“لشکری” اضافه کرد: اگر خون‌های پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران نبود، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود زیرا خون شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ بیمه‌کننده انقلاب و تضمین‌کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان در ادامه ثبات قدم را مسیر و راه پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: قرآن مومنان را به ثبات در قدم و با خدا بودن در همه حال دعوت می کند و باید در این مسیر همانند شهدا با تمام وجود جانفشانی کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: در همه شرایط باید متعهد به ارزش های اسلامی و ثبات بود و امید است خداوند به همه ما ثبات قدم عطا کند تا اعمال و وظایف خود را به انجام برسانیم.

سردار “لشکری” در ادامه به موضوع قاچاق اشاره کرد و گفت: قاچاق یکی از پدیده های نابهنجار در کشورهای در حال توسعه است که مانع بزرگی بر سر راه توسعه اقتصادی به شمار می آید و همانند یک آفت خزنده اشتغال، تولید و سلامت جامعه را تهدید کرده که افراد سودجو و معارض از این حربه همیشه استفاده و بر پیکره اقتصاد جامعه و دولت ضربه وارد می کنند.

وی قاچاق سوخت را یک مصیبت بزرگ در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی استان هرمزگان دانست و یادآور شد: بخشی از کاهش رونق تولید و اشتغال در سطح استان به ویژه در سال های اخیر نیز برگرفته از این معضل است.

وی ادامه داد: متاسفانه مرزبانان غیور استان هرمزگان که باید تمام توان و تلاش خود را برای پاسداری و حراست از مرزهای عزت و شرف میهن صرف کنند تا دشمنان نظام چشم طمع به این خاک مقدس نداشته باشند، بخش زیادی از ماموریت های خود را درگیر معضل قاچاق و علی الخصوص قاچاق سوخت کرده اند و وقت و هزینه زیادی از مجموعه مرزبانی صرف این موضوع می شود.

“لشکری” با بیان این نکته که مبارزه با قاچاق سوخت یک موضوع چند بعدی است، تشریح کرد: باید تدابیری در سطح ملی و استانی برای مقابله با پدیده قاچاق سوخت در استان هرمزگان اندیشیده شود.

سردار “لشکری” با بیان اینکه نحوه مواجهه با پدیده های اجتماعی که در ابعاد ملی مطرح اند و در کشور تبدیل به یک دغدغه شده است متفاوت و تخصصی است، تصریح کرد: قانون وظایف دستگاه های متولی برخورد با قاچاق سوخت را مشخص کرده و عدول یا کم کاری در انجام وظایف ذاتی و قانونی ،چیزی جز ایراد لطمه و خیانت به بیت المال و اقشار ضعیف نیست.

جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان در خاتمه با هشدار جدی به سودجویان و قاچاقچیان، خاطر نشان کرد: این افراد بدانند کسانی که به دنبال منفعت های غیرقانونی و غیر مشروع خود هستند، مرزبانان و نیروهای انتظامی برابر قانون و مقررات با شناخت و اشرافیت خوبی که دارند اقدامات لازم را در برخورد با آنها انجام داده و خواهند داد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها