افزونه جلالی را نصب کنید.

منتخبین استانی رویداد نما معرفی شدند

  • کد خبر : 16313
  • 06 مرداد 1402 - 18:05
منتخبین استانی رویداد نما معرفی شدند
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: رویداد نما با هدف جذب جوانان نوآور به سمت مشارکت اجتماعی در قالب سلسله بوت‏کمپ‏‌های مسئله تا ایده در پهنه‏ های جغرافیایی مختلف كشور اجرا می شود.

مجتبی عامری سیاهوئی معاون امور جوانان اظهار کرد: رویداد نما حل مشکلات اجتماعی را به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‏ های اجتماعی طی‌ می کند.

وی اضافه کرد: در رویداد نما بنا را بر این گذاشتیم تا با بهره ‏گیری از روش ‏ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج را برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل کنیم و مخاطبان را به سوی تولید ایده ‏های سرمایه ‏پذیر قابل قبول هدایت کنیم.
معاون امور جوانان در ادامه گفت: رویداد نما با هدف جذب جوانان نوآور به سمت مشارکت اجتماعی در قالب سلسله بوت‏کمپ‏‌های مسئله تا ایده در پهنه‏ های جغرافیایی مختلف کشور اجرا می شود؛ ما در این رویداد با شما همراهیم تا مسیر حل مشکلات اجتماعی را به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‏ های اجتماعی طی‌کنیم.

در رویداد نما بنا را بر این گذاشتیم تا با بهره ‏گیری از روش ‏ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج را برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل کنیم و مخاطبان را به سوی تولید ایده ‏های سرمایه ‏پذیر قابل قبول هدایت کنیم.

وی افزود : این رویداد مخصوص جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله‌ای است که در قالب گروه‌های ۳ الی ۵ نفره و با برخورداری از دغدغه و مسئله مشخص می‌خواهند ایده‌های نوآورانه خود را در راستای توسعه مشارکت‌های اجتماعی به بلوغ رسانده و به ورطه عمل برسانند.

مجتبی عامری سیاهوئی در ادامه گفت : درفراخوان صورت گرفته بیش از ۲۶ گروه جوان در این رویداد ثبت نام کرده که بعد از داوری اولیه طرح ۴ گروه بنام های هرمزبا مدیریت مهدی حسینی زاده ، خلیج فارس با مدیریت مانی عامری ، گل میخ با مدیریت یاسمن رنجبران و حدیث با مدریریت حدیث برخیده منتخبین این رویداد شناخته شده اند .

معاون امور جوانان در بیان داشت : چهار گروه منتخب استان در رویداد نما در پهنه جغرافیای شرق و جنوب شرقی به جهت ارائه می بایست در سیستان و بلوچستان با تیم های منتخب استانهای کرمان ، بوشهر، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ، فارس به همراه هرمزگان طرح منتخب داوری می شود .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها