افزونه جلالی را نصب کنید.

مرکز اطلاع‌رسانی گردشگر در بندرکنگ راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 18089
  • 12 شهریور 1402 - 15:45
مرکز اطلاع‌رسانی گردشگر در بندرکنگ راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با همکاری شهرداری بندرکنگ، مرکز اطلاع‌رسانی گردشگر در بندر تاریخی کنگ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، داوود علی خواه شهردار کنگ در راستای قانون حمایت از مرمت و احیاء بافت‌ها و بناهای تاریخی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری بندرکنگ گفت: ایجاد مراکز اطلاع‌رسانی باهدف خدمات مناسب به گردشگران در دستور کار قرار دارد که در همین راستا مکانی که در اختیار این اداره‌کل است با همکاری شهرداری مرمت و به مرکز اطلاع‌رسانی گردشگر تبدیل می‌شود.  

او در بخش دیگری از سخنان خود بر ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی در بافت تاریخی بندرکنگ تأکید کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی برای افزایش سطح خدمات گردشگری ضروری است که این مهم باعث افزایش رضایت گردشگران خواهد شد.

محسنی خواستار حمایت شهرداری از خانه صنایع‌دستی بندرکنگ شد و اظهار کرد: توسعه و ترویج صنایع‌دستی موجب پویایی اقتصاد بندر تاریخی کنگ می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: ایجاد اکوسیستم گردشگری، اسکان، حمل‌ونقل، خدمات پذیرایی و ایجاد زیرساخت‌های ساحلی و دریایی از نیازهای اساسی شهر ساحلی و تاریخی کنگ است که می‌بایست با تعامل و همکاری بیشتر محقق شود.

علی خواه شهردار بندرکنگ در این نشست بر تقویت همکاری‌های مشترک تأکید و آمادگی شهرداری برای همکاری با میراث‌فرهنگی را اعلام کرد

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها