افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام شهردار بندرعباس به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

  • کد خبر : 19197
  • 07 مهر 1402 - 15:12
پیام شهردار بندرعباس به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت
شهردار بندرعباس در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت، هفته سراسر نور و شادی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، در متن پیام مهدی نوبانی آمده است:

ماه پربرکت ربیع‌الاول، یادآور ولادت آخرین فرستاده خدا و پیام آور دوستی و مهربانی است که بی تردید هفته وحدت والاترین نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

هفته وحدت، نشانگر عزت و سربلندی مسلمانان و مروجین اسلام در جهان، نماد فداکاری و ازخودگذشتگی، شور و شعور، ایثار و خدمت در میان مسلمانان بوده تا نیات شوم دشمنان اسلام و مسلمین جهان را در هم بشکند. یکپارچگی و همگرایی، جلوگیری از تفرقه افکنی بیگانگان، وحدت و یکرنگی در سایه امامت و ولایت، از پیام‌های مهم هفته وحدت در میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع جهان می باشد. 

اینجانب فرا رسیدن هفته وحدت،  میلاد نبی مکرم اسلام،  حضرت محمد(ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را خدمت همه ی مسلمانان جهان، شهروندان شریف شهر بندرعباس تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام و شریعت پیامبر بزرگ اسلام، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم، موفق و سربلند باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها