افزونه جلالی را نصب کنید.

به مناسبت هفته گردشگری از فعالان گردشگری بندرلنگه تقدیر شد

  • کد خبر : 19384
  • 10 مهر 1402 - 20:47
به مناسبت هفته گردشگری از فعالان گردشگری بندرلنگه تقدیر شد
با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، معاون فرماندار بندرلنگه، شهردار بندرکنگ، معاون گردشگری اداره کل و جمعی از مسئولین مراسم گرامیداشت هفته گردشگری و تجلیل از فعالان گردشگری شهرستان بندرلنگه در فرهنگسرای گوهر این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،محمد محسنی در این مراسم ضمن تشکر هفته گردشگری به فعالان شهرستان بندرلنگه گفت: ایامی که در آن هستیم متعلق به جامعه بزرگ گردشگری است، این هفته را به جامعه بزرگ گردشگری به ویژه بدنه اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های غرب به مرکزیت بندرلنگه، از گاوبندی تا بندر خمیر و بستک تبریک می‌گویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: این هفته اگر اغراق نکنیم زیبنده و متعلق به منطقه غرب استان است چرا که فعالان حوزه گردشگری این منطقه فعالیت و تلاش خودشان را در حوزه گردشگری ثابت کرده‌اند.

او ادامه داد: غرب استان با داشتن بندرکنگ و بندرلنگه صاحب برند در حوزه گردشگری است.

محسنی اظهار کرد: این برند گردشگری، تاریخی و تمدنی که دارد، هنر مردم بوده که این داشته را بدست آورده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: در حکومت‌های مختلف دنیا هر جا که به مردم اعتماد کردند و تکیه به نیرو و کار مردم دارند موفق بوده و موفقیت حاصل شده است.

او با بیان اینکه هفته گردشگری بهانه‌ای است برای اینکه از فعالان این صنعت قدردانی کنیم، گفت: برای هر حوزه ایامی در کشور ثبت شده که دست اندرکاران تکلیف دارند از فعالان این حوزه تقدیر کنند و بر ما هم تکلیف شده که از فعالان حوزه گردشگری تقدیر کنیم.

محسنی تأکید کرد: فعالان گردشگری غرب هرمزگان نه تنها در منطقه خود فعالیت می‌کنند بلکه در خارج از مرز‌های ایران هم فعال هستند.

در پایان مراسم از فعالان حوزه گردشگری شهرستان بندرلنگه تقدیر و تشکر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها