افزونه جلالی را نصب کنید.

رشد ۶۰ درصدی خرید محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی هرمزگان

  • کد خبر : 19742
  • 17 مهر 1402 - 14:38
رشد ۶۰ درصدی خرید محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی هرمزگان
رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: خرید محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان هرمزگان در نیمه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 60 درصد رشد داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمدرضا ماندگاری با تشریح عملکرد ۶ماهه این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی هرمزگان در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ موفق به خرید محصولات کشاورزی با استفاده ظرفیت حداکثری به میزان ۸۳هزار و ۸۰۰ تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی افزود: خرید تضمینی مباشرتی گندم به میزان ۶۰ هزارو۲۶۰ تن، خرید تضمینی سایر محصولات «کلزا» به میزان ۳۳۰تن، خرید توافقی لیموترش به میزان ۱۵ هزار و ۲۱۰تن، عرضه محصولات کشاورزی در غرف دائم و موقت به میزان ۱۷۰۰۰ تن از جمله فعالیت های این شبکه می باشد.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان در ادامه گفت: توزیع آرد روستایی به میزان ۳۲هزارو ۳۴۵ تن و توزیع ۶۴ میلیون لیتر مواد سوختی از دیگر فعالیت های این شبکه می باشد.

وی بیان داشت: شبکه تعاون روستایی استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه خرید و فروش لیموترش از باغداران هرمزگانی عملکرد مثبتی داشته است به طوری که افزایش ۵ برابری را نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد بودیم.

ماندگاری گفت: افزون بر ۶۰ هزارتن خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی استان  از کشاورزان هرمزگان خریداری شد که با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال روبرو هستیم.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان در پایان اذعان داشت: ذخیره سازی ۴۰۰ تن میوه شب عید و عرضه آن با قیمت تنظیم بازار در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها