افزونه جلالی را نصب کنید.

دفترچه آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان راه اندازی دفاتر خدمات سلامت منتشر شد

  • کد خبر : 20910
  • 14 آبان 1402 - 22:52
دفترچه آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان راه اندازی دفاتر خدمات سلامت منتشر شد
مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه راهنمای سومین آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان راه اندازی دفاتر خدمات سلامت را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ در راستای اجرای سیاست های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری، الزامات قانونی برنامه ششم توسعه به منظور توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی در ارائه خدمات و کاستن از مداخلات اجرایی دولت با هدف ارتقای کیفیت خدمات سلامت، دفاتر خدمات سلامت ایجاد شده و خدمات غیرحاکمیتی بخش های مختلف سلامت به این دفاتر برون سپاری می شود.

صدورمجوز دفاتر خدمات سلامت مطابق مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل شرایط کسب و کار منوط به قبولی متقاضیان راه اندازی دفاتر خدمات سلامت در آزمون تعیین صلاحیت است که بر اساس شرایط و ضوابط قانونی برگزار می شود.

داوطلبان برای شرکت در این آزمون می توانند از تاریخ ۱ تا ۱۲ آذرماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با ارسال مدارک(که آنها را پیش تر اسکن و آماده کرده اند) و تکمیل فرم ثبت نام، برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند. همچنین داوطلبان در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ آذرماه فرصت ویرایش مدارک را دارند.

دریافت کارت ورود به جلسه از دوشنبه ۴ تا چهارشنبه ۶ دی ماه، امکان پذیر است و این آزمون ساعت ۹ صبح پنج شنبه ۷ دی ماه به صورت الکترونیک و همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

برای مشاهده شرایط و جزییات این آزمون می توان به بخش آزمون دفاتر خدمات سلامت سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و یا آدرس https://www.sanjeshp.ir/Content.aspx?click=49 مراجعه کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها