افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

  • کد خبر : 22070
  • 11 آذر 1402 - 11:48
برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری و سینمایی، معاون فرهنگی، معاون پشتیبانی و دیگر اعضا، در سالن رودکی اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری در ابتدا بیان کرد: امر به معروف فقط مختص حجاب نیست و باید در همه ی زمینه ها انجام شود.

جهانگیری گفت: در فضای های فرهنگی نصب شعار در حوزه عفاف و حجاب بسیار تاثیر گذار است و وقتی کسی وارد این فضاها می شود باید احساس کند که در یک فضای فرهنگی حضور دارد.

وی نقش هنر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را بسیار تاثیر گذار دانست و بیان نمود: انجمن نمایش و به ویژه هنرمندان بهتر می توانند در حوزه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرینی کنند و می توانند موثر باشند.

ایشان در ادامه به تاثیر تبلیغات محیطی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اشاره داشت و گفت: در فضای محازی شاید بسیاری از مردم تمام فایل ها را باز نکنند ولی در فضای جامعه قطعا با تبلیغات محیطی برخورد می کنند و می تواند تاثیر گذارتر باشد و ما باید در این حوزه هم از تجربیات افراد استفاده کنیم تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

گفتنی است: در پایان این حلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان پیشنهادات خود پرداخته و مقرر شد جلسات بصورت ماهیانه برگزار و گزارش عملکرد در این حوزه جمع آوری شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها