افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی؛

طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در هرمزگان اجرا شد

  • کد خبر : 22056
  • 11 آذر 1402 - 11:42
طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در هرمزگان اجرا شد
به همت کتابخانه های عمومی هرمزگان با همکاری انجمن خوشنویسان استان، طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در بندرعباس اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، طرح سراسری کتابت قرآن کریم همزمان با سایر استانها با همکاری انجمن خوشنویسان در شهرستان های منتخب هرمزگان برگزار شد.
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در حاشیه مراسم «کتابت قرآن کریم» گفت: در این طرح فرهنگی و معنوی، اعضای فعال و کتابخوان کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های بندرعباس، رودان، میناب و بندر لنگه به نمایندگی از استان هرمزگان در قالب طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» حضور دارند.
 فرشاد محمدی افزود: به منظور آشنایی و اُنس نسل کودک و نوجوان با قرآن کریم، با همکاری دقیق و دلسوزانه انجمن خوشنویسان استان هرمزگان، این آثار جمع آوری و به نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارسال می‌شود تا از مجموع صفحات کتابت شده در سراسر کشور قرآن کاملی گردآوری شود.
 وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هر کار دینی و مذهبی که در قالب هنر باشد چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ اجتماعی، ماندگار می‌شود و اثر بیشتری خواهد داشت.
 گفتنی است، به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح سراسری کتابت قرآن کریم، با مشارکت اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی هرمزگان، دوشنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات کتابخانه اندیشه آیت الله خامنه‌ای بندرعباس و سایر شهرستانها برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها