افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر و اهالی رسانه قشم با معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد خبر : 22067
  • 11 آذر 1402 - 11:46
نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر و اهالی رسانه قشم با معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نشست هم اندیشی معاونان مطبوعاتی و اطلاع رسانی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جزیره قشم در سالن همایش‌ های مرکز بین‌المللی رشد این جزیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در ابتدای این نشست، تعدادی از حاضران به نمایندگی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر و همچنین اهالی رسانه و فعالان اجتماعی جزیره قشم، به بیان دغدغه‌ها، مشکل‌ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود برای حل معضل‌ها شدند.

حمایت از هنرمندان و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای در حوزه های مختلف، بهره‌مندی این گروه‌ها از امکان‌های موجود در این جزیره و افزایش تعامل‌های دو سویه میان آنان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، مهمترین مطالبه‌ها و پیشنهادهای حاضران بود.

در ادامه این نشست یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم و ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به ایراد سخنرانی و گفتگو با حاضرین جلسه پرداختند.

گفتنی است: نشست ۲ روزه هم اندیشی معاونت های فرهنگی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاونان ادارات کل استان های سراسر کشور به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در سرزمین آب و آفتاب در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها