افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم

  • کد خبر : 22064
  • 11 آذر 1402 - 11:44
نشست هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم
نشست هم اندیشی معاونان مطبوعاتی و اطلاع رسانی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، دکتر یاسر احمد وند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛  در نشست هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم در سالن اجتماعات منطقه آزاد برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه فرهنگ برای تامین منابع، نیازمند نگاه کلان جهت سیاست گذاری درست و رویدادهای متنوع هستیم و برای حل مشکلات مطرح شده نیز برنامه های حمایتی متفاوتی پیش بینی شده است.

وی در ادامه  گفت: در حوزه فرهنگ برای تامین منابع، نیازمند نگاه کلان جهت سیاست گذاری درست و رویدادهای متنوع هستیم و برای حل مشکلات مطرح شده نیز برنامه های حمایتی متفاوتی پیش بینی شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خاطرنشان کرد: جزیره قشم موقعیت تمدنی ویژه ای در مرزهای جنوبی کشورمان داراست و در این منطقه به عنوان نماد خلیج فارس شناخته می شود.

فرشاد مهدی پور ادامه داد: جزیره قشم از نظر زیست بوم، فرهنگ و ارتباطات بین فرهنگی جایگاه ویژه ای در حوزه روابط بینافرهنگی با سایر کشورهای منطقه دارد و البته نماد وحدت میان مذاهب و فرهنگ های مختلف نیز می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمک ها و حمایت های متعددی در حوزه های مختلف برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ها پیش بینی شده است که به مرور براساس ضوابط شرایط برای بهره مندی از آنها فراهم می شود.

گفتنی است: نشست ۲ روزه هم اندیشی معاونت های فرهنگی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاونان ادارات کل استان های سراسر کشور به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در سرزمین آب و آفتاب در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها