افزونه جلالی را نصب کنید.

عضویت نماینده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اندیشکده حکمرانی استان

  • کد خبر : 22099
  • 12 آذر 1402 - 12:56
عضویت نماینده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اندیشکده حکمرانی استان
نماینده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عضویت اندیشکده حکمرانی استان در آمد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، هجدهمین اندیشکده حکمرانی کشور با حضور پور موسوی مشاور رئیس مجلس و مشاور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، گلچین مشاور و ریاست مرکز و مسئول دبیرخانه های حکمرانی کشور در بندرعباس افتتاح شد.

این مرکز با هدف خرد جمعی نخبگان، اساتید و اعضای هئیت علمی دانشگاه‌های سراسر هرمزگان در مسائل و کمک به قانونگذاری با هدف بحث های توسعه ای استان راه اندازی شده است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این مرکز مهم و راهبری و اتاق فکر هرمزگان گفت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در تهران مستقر و وظیفه آن پاسخگویی به نیازهای نمایندگان، اظهار نظر در طرح و لوایح و تهیه گزارش های راهبردی به مجلس شورای اسلامی است.

دکتر پورموسوی به ارائه ۱۹ هزار گزارش استراتژیک مرکز پژوهش های مجلس به نهادهای حاکمیتی اشاره کرد و افزود: ۳٠٠پژوهشگر در مجموعه بصورت مستقیم مشغول به فعالیتند و ۲۰۰ نفر بصورت مقطعی و گزارشی با مرکز در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: هر گزارشی که در مرکز پژوهش ها تهیه می شود ۳ جلسه از سطح وزیر، معاونین رئیس جمهور و هئیت علمی دانشگاهها برگزار می شود و طبق قانون دستگاهها موظف اند داده های واقعی در اختیار مرکز بگذارند و این مرکز در مجلس، ساختار اندیشکده ای دارد.

سه نماینده دانشگاه، ۲ عضوشورای دانشگاهی و ۶ عضو هئیت علمی دانشگاههای هرمزگان هسته اصلی مرکز حکمرانی استان را تشکیل می دهند. بنابر احکام صادر شده و ابلاغ شده، اعضای اندیشه ورز مرکز حکمرانی هرمزگان شامل اسماعیل فرزانه کارگر از دانشگاه هرمزگان، مصطفی سراجی نماینده دانشگاه آزاد، علی حیرانی از دانشگاه علوم پزشکی، مهدی میرزاده کوهشایی، محمد صدیق مرتضوی عضو شورای دانشگاه، عباس مرادی عضو هئیت علمی، محسن دهقانی عضو هئیت علمی، مهدی باقری عضو هئیت علمی، حمید رضائیان اصل عضو شورا، خانم کلانتری استادیار موسسه جمعیت شناسی برای اتاق فکر هرمزگان است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها