افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل حوزه استاندار:

درب دفتر استاندار به روی همه مردم و اصحاب رسانه باز است

  • کد خبر : 22303
  • 17 آذر 1402 - 17:24
درب دفتر استاندار به روی همه مردم و اصحاب رسانه باز است
مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: درب دفتر استاندار به روی همه مردم و اصحاب رسانه باز است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، حمیدرضا زارعی در اختتامیه مرحله استانی رویداد سراسری تولیدمحتوای بسیج اظهارداشت: درب دفتر حوزه استاندار به روی تمامی مردم خصوصا اصحاب رسانه و خبرنگاران باز است و روزانه تعداد زیادی از مردم، مسئولین و خبرنگاران و اصحاب رسانه با مراجعه به این دفتر مسائل و موضوعات خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: بنای این حوزه و تاکید استاندار بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در حوزه رسانه و فضای مجازی با هر سلیقه‌ای می‌باشد.

زارعی عنوان کرد: امسال سال انتخابات است و همه باید هدفمان امید آفرینی برای اقشار مختلف مردم باشد و هر عمل، حرف یا قلمی که به امید مردم به انقلاب و نظام خدشه وارد کند محکوم به شکست بوده و راه بجایی نخواهد برد.

وی اضافه کرد: مسئولین باید عملکرد و موفقیت‌های دستگاه خود را به صورت شفاف بیان و رسانه‌ای کنند و اصحاب رسانه نیز کمک کنند موفقیت های دولت و نظام را به گوش آحاد مردم جامعه برسانند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان تصریح کرد: کارهای بزرگی در این دولت در استان انجام شده که به خوبی انعکاس داده نشده و مردم از آنها بی‌خبر هستند از این رو روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید نقش فعال‌تری را ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها