افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با ورود وزیر بهداشت به شهرستان میناب محقق گردید؛

افتتاح مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی تیم سلامت میناب و ۲۳ پروژه بهداشتی در استان

  • کد خبر : 24342
  • 12 بهمن 1402 - 12:55
افتتاح مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی تیم سلامت میناب و ۲۳ پروژه بهداشتی در استان
با حضور وزیر بهداشت در شهرستان میناب مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی تیم سلامت میناب افتتاح و به صورت همزمان ۲۳ پروژه بهداشتی استان در این مرکز آموزشی به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

دکتر بهرام عین اللهی در سفر یک روزه خود به شهرستان میناب  ابتدا از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب بازدید و سپس مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی تیم سلامت این شهرستان را افتتاح کرد.

مرکز آموزش بهورزی یکی از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان میناب است که ساخت آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با اعتبار۲۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان میناب پروژه‌های بهداشتی استان تحت عنوان پویش نسیم سلامت به صورت ویدئو کنفرانس در آموزشگاه بهورزی و باز آموزی تیم سلامت به بهره‌برداری رسید.

این پویش شامل بهره‌برداری از ۲۳ پروژه بهداشتی و درمانی در استان است که شامل ۱۵ خانه بهداشت به متراژ ۱۶۵۰ متر مربع و اعتبار۲۹۲ میلیارد ریال، ۵ مرکز خدمات جامع سلامت با زیربنای ۲۸۵۶ متر مربع و اعتبار ۷۴۶ میلیارد ریال، یک آموزشگاه بهورزی با زیربنای ۱۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال، ۲ پایگاه سلامت با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال است.

در آیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی استان، مرکز خدمات جامع سلامت جزیره هرمز به نمایندگی از پروژه های بهداشتی بندرعباس، مرکز خدمات جامع سلامت دولاب قشم، خانه بهداشت کوشک به نمایندگی از پروژه‌های بندر لنگه در ارتباط ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

شایان ذکر است پویش نسیم سلامت شامل ۲۳ پروژه بهداشتی با زیربنای  ۶۶۵۶ متر مربع و اعتبار  ۱۳۷۸ میلیارد ریال است.

 آیین افتتاحیه پروژه‌های شهرستان میناب با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت،  دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزارت بهداشت،  حاج حسین رئیسی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مهندس سلحشور معاون ویژه استاندار و فرماندار میناب، دکتر منوچهر کمالی معاون درمان دانشگاه، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر عبدالعظیم احمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب، دکتر رویا جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه و جمعی از مسئولین برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها