افزونه جلالی را نصب کنید.

فرایند خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در هرمزگان رضایت بخش بوده است

  • کد خبر : 26105
  • 10 فروردین 1403 - 14:55
فرایند خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در هرمزگان رضایت بخش بوده است
هشتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با حضور محمد مرودی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیرستاد اجرایی خدمات سفر و روسای کمیته ستاد در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی در این جلسه با اشاره به بازدیدهای انجام‌شده از شهرستان‌های غرب استان گفت: در حوزه خدمات دریایی و خدمات شهری و خدمات‌رسانی در حوزه شهری از وضعیت مطلوبی برخوردار بود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه شهر بندرعباس به‌مثابه ترمینال توزیع مسافر و گردشگر است و مسافران و گردشگران اول به مرکز استان وارد می‌شوند، افزود: انصافاً شهرداری بندرعباس چه در حوزه زیرساخت‌های اسکان و چه در حوزه تفرجگاه‌ها خوب عمل کرده است.

او افزود: یک هم‌افزایی خوبی در حوزه شهرها و روستاها اتفاق افتاده است و خدا را شکر رضایت‌مندی مسافران و گردشگران را به دنبال داشته است.

محسنی بابیان اینکه رسیدگی به شکایات به‌صورت روزانه بررسی می‌شود، اظهار کرد: امسال کمترین شکایات را چه در حوزه اقامت، دسترسی به امکانات و خدمات ثبت‌شده که این نشان‌دهنده زحمات و تلاش کمیته‌های ۱۳ گانه بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان افزود: تمام تعهداتی که به عهده اعضا گذاشته‌شده و با رصدی که بازرسین داشتند، انجام‌شده است.

او با اشاره به اینکه مزیت غالب استان دریا است، بیان کرد: به همت بنادر و دریانوردی استان کار جابه‌جایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سرزمین اصلی به جزایر ۷ گانه استان که امکان تردد بوده اتفاق افتاده است.

محسنی افزود: جابه‌جایی ۵۰۰ هزار خودرو در کلام آسان است و این نتیجه تلاش‌های بنادر و دریانوردی استان بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه حضور فراجا در اقصی نقاط استان یک قوت قلب و شعاع امنیتی ایجاد می‌کند، عنوان کرد: این متمایز بودن حضور عوامل فراجا را نشان می‌دهد که جا دارد از زحمات این عزیزان نیز تشکر کنم.

محمد مرودی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در ادامه گفت: حوزه خدمات‌رسانی به‌خوبی عمل کردند و همه پای‌کار بودند و این جای تقدیر است.

او افزود: در بازدیدهای انجام‌شده هیچ‌گونه نارضایتی در حوزه خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نداشتیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها