افزونه جلالی را نصب کنید.

حضور جوانان و نوجوانان در محافل قرآنی بی نظیر است

  • کد خبر : 26314
  • 20 فروردین 1403 - 1:44
حضور جوانان و نوجوانان در محافل قرآنی بی نظیر است
اسمعیل جهانگیری با حضور در محافل قرآنی محلات شهر بندرعباس در محفل انس با قرآن در مسجد حمزه سید الشهداء (ع) محله نخل پیرمرد حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در چهارمین شب از برگزاری محافل قرآنی محلات شهر بندرعباس در محله کمربندی نخل پیرمرد حضور یافت و در ابتدای سخنان خود ضمن قرائت فاتحه به روح شهدا به ویژه شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهید محمدرضا زاهدی که به تازگی به درجه رفیع شهادت نایل شدند عنوان کرد: امسال با همکاری و همدلی فعالین قرآنی و همچنین خادمیاران رضوی و دیگر عزیزان و بانیان مساجد این محافل قرآنی برپا شد و این نشان از آن است که وقتی ما کنار هم باشیم اثر بخشی فعالیت های ما بهتر می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان حضور جوانان و نوجوانان را در این محفل قرآنی ستودنی دانست و خطاب به نوجوانان گفت: باید قدر نوجوانی خود را بدانید همانطور که امام صادق(ع) می فرماید: کسی که در سن جوانی و نوجوانی از هر نوع آلودگی پاک است و اهل قرآن می شود قرآن با خون و پوست او مخلوط می شود.

جهانگیری گفت: باید قدر لحظه لحظه این شبها را بدانیم و از این فرصتی که خداوند در این ماه مبارک به ما داده است استفاده نماییم.

گفتنی است: جشنواره قرآنی من قرآن را دوست دارم” به مدت یک هفته در سطح مساجد شهر بندرعباس و در راستای طرح ملی آیه های زندگی با محوریت محلات و مساجد قرآنی شهر بندرعباس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها