افزونه جلالی را نصب کنید.

چهارمین جلسه هم اندیشی جشنواره ملی خلیج فارس برگزار شد

  • کد خبر : 26317
  • 20 فروردین 1403 - 1:45
چهارمین جلسه هم اندیشی جشنواره ملی خلیج فارس برگزار شد
چهارمین جلسه هم اندیشی جشنواره ملی خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاونین و دیگر اعضا در محل دفتر مدیر کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور اعضا در این جلسه و تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات همکاران بیان کرد: امسال جشنواره خلیج فارس را با قوت برگزار خواهیم کرد.

جهانگیری گفت: موضوع خلیح فارس موضوع هویتی است و استانی نیست و فرا ملی است و فرهنگ ایرانی به نام خلیج فارس تعصب دارند و حساسیت خاص خود را دارد و در سال گذشته شاهد بودیم که شاعران دیگر کشورها که در این جشنواره حضور داشتند در خوانش اشعار خود با تعصب و احساسی از خلیج فارس نام می برند.

وی افزود: امسال جشنواره را متفاوت از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد و از دیگر دستگاه اجرایی استان هم می خواهیم که در حد توان در این رویداد ملی با ما همکاری نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: در مراسم اختتامیه علاوه بر رونمایی چندین اثر یا موضوع خلیج فارس به دنبال آن هستیم تا از مقامات کشوری برای حضور در این رویداد ملی دعوت بعمل آوریم.

گفتنی است: چهاردهمین جشنواره ملی خلیج فارس ۶ الی ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور گروه های موسیقی از سراسر کشور در بندرعباس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها