افزونه جلالی را نصب کنید.

آغازچهل و هشتمین گردهمایی قرارگاه درمان مردم با ۴۲ دندانپزشک

  • کد خبر : 26336
  • 22 فروردین 1403 - 2:01
آغازچهل و هشتمین گردهمایی قرارگاه درمان مردم با ۴۲ دندانپزشک
مشاور استاندار هرمزگان در امور پزشکی، از آغاز چهل و هشتمین گردهمایی قرارگاه مردم با ۴۲ دندانپزشک برای ارائه خدمات رایگان به مردم رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان دکتر رضا مهری مشاور استاندار هرمزگان در امور پزشکی با بیان اینکه از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۲۱۸ هزار خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان در قالب قرارگاه به مردم هرمزگان ارائه شده است، اظهارداشت: چهل و هشتمین گردهمایی قرارگاه مردم برای خدمت‌رسانی رایگان میهمان مردم شریف رودان است و در این گردهمایی ۴۲ دندانپزشک از اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های تهران هستند؛ حضور دارند.

وی تعداد دندانپزشکان همکار در این دوره را ۴۲نفر از اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌های تهران اعلام کرد و افزود: ۲۵ یونیت دندانپزشکی به منظور ارائه خدمات رایگان در اختیار این گروه از دندانپزشکان جهادی است و از ۲۰ فروردین ماه به مدت ۵ روز در شهر رودان خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی به مردم ارائه می‌دهند.

مهری تاکید کرد: طی این گردهمایی به بیماران دهک ۷ به پایین خدمات ارائه می‌شود و تعیین دهک مراجعین نیز توسط نمایندگان کمیته امداد مستقر در گردهمایی انجام می‌شود.

مشاور استاندار هرمزگان در امور پزشکی تاکید کرد: در این گروه اعزامی به رودان متخصصین فک و صورت، ارتودنسی، درمان ریشه و متخصص دندان کودکان حضور دارند.

گفتنی است قرارگاه مردم کار خود را از ابتدای دولت با حضور در جزیره قشم آغاز کرد و بعد از خدمات‌دهی به مردم جزایر استان شامل هرمز، بوموسی و کیش با اعزام به شرق هرمزگان مناطق بشاگرد، سندرک، میناب، تیرور، جاسک و سیریک را تحت پوشش قرار داد سپس از شهرستان‌های بندرعباس و حاجی آباد در غرب هرمزگان به مردم شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، خمیر و چارک خدمات رایگان درمان تخصصی و عمومی ارائه داده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها