افزونه جلالی را نصب کنید.

نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب معرفی شد

  • کد خبر : 26570
  • 02 اردیبهشت 1403 - 9:50
نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب معرفی شد
در مراسمی نفرات و گروه‌های برتر ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم در روستای کردر رضوی شهرستان میناب معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ابراهیم ذاکری دبیر ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم بیان نمود: در رشته سرود زیر ۱۵ سال دختران، استان یزد رتبه نخست و دو گروه از خراسان رضوی دوم و سوم و در رده سنی بالای ۱۵ سال دختران نیز دو گروه از استان چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول و دوم، و کرمان رتبه سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رده سنی زیر ۱۵ سال پسران، استان خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۵ سال پسران هم خراسان رضوی، کرمان و هرمزگان اول تا سوم شدند.

دبیر این جشنواره گفت: در رشته نمایش میدانی و خیابانی، هیئت داوران هیچکدام از گروه‌های شرکت کننده را حائز رتبه اول تا سوم ندانست و سه گروه از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان را به عنوان گروه‌های برگزیده جشنواره معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در آئین اختتامیه این جشنواره گفت: آنچه امروز همه ما را از جای جای کشور گرد هم آورده است نام امام رضا (ع) است.

اسمعیل جهانگیری افزود: ایران پهناور دارای غنای فرهنگی است که بخشی از آن را در قالب سرود و نمایش مشاهده کردیم.

گفتنی است: در این جشنواره ۲۲ گروه سرود و ۸ گروه نمایش از هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، ارومیه، اهواز، یاسوج، خراسان رضوی، یزد، البرز، بوشهر و کرمان به مدت دو روز باهم رقابت کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=26570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها