افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 8768
  • 14 دی 1401 - 9:35
پیام سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام دکتر ساسان صادقی، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، به آرزوی دیرینه خود رسید و ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد ، شهادت او پیام مظلومیت ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچیک از قواعد بین المللی و حقوق کشورها و ملت ها پایبند نیستند و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوستداشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.
بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می سازد.

اینجانب  سالگرد شهادت سردار دل‌ها و فرمانده قلب‌ها، امیر عاشق و بی‌همتا را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، همرزمان و دلدادگان در سراسر جهان اسلام به ویژه جامعه شیلات استان و کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

ساسان صادقی
سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها