افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

  • کد خبر : 8931
  • 26 دی 1401 - 8:35
پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)،هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان؛ دکتر سید علی اصغر علامه،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پیامی سالروز ولادت حضرت زهراء(س) و روز مادر را تبریک گفت؛ متن پیام از قرار ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ، فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ، إِنَّ شَانِئَکَ هُوَالأبْتَرُ

بیستم جمادی الثانی هم زمان با میلاد پر برکت بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است،مایه‌ی بسی مسرت و سرافرازی است همزمان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، قدردان همکاران گرانقدری باشیم که در نقش مادر، همسر و همکار، در کمال نجابت، درایت وتوانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند.

میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده باید با خودباوری، مهارت آموزی، تولید و اشتغال در راستای ایفای این نقش ها و مسئولیت اجتماعی گام برداشته و در راستای حل مشکلات اجتماعی نقش خود را ایفا کنند.

بی شک مسیر رشد، توسعه و پویایی یک جامعه از رشد و بالندگی زنان آن جامعه می گذرد و در این میان نقش و مشارکت موثر بانوان در زمینه پیاده سازی قواعد رشد و توسعه در صنعت به عنوان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور به خوبی نمایان است.

منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز در راستای ایجاد فرصت های برابر، با نگاهی کاملا نو و متفاوت، ضمن تلاش جهت افزایش توانمندی بانوان پارسیانی،فرصت بهره گیری از شایستگی های زنان پارسیانی را از دست نداده و تاکنون با جذب بیش از بیست نیروی کار خانم، از بانوان متخصص در امور اداری، ستادی و مدیریتی خود بهره می برد.

اینجانب میلاد سراسر نور و باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را به همه زنان و مادران دلسوز و فداکار، به ویژه بانوان گرانقدر شهرستان پارسیان و همکاران پرتلاشم در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تبریک عرض کرده و امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به جامعه، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.

سید علی اصغر علامه
مدیرعامل

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها