افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری نهمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 15747
  • 23 تیر 1402 - 19:56
برگزاری نهمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری نهمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد خادمی گفت: نهمین دوره آزمون جامع توجیهی بدو خدمت ویژه کارکنان مجموعه بهداشت و درمان با هدف افزایش سطح آگاهی و شناخت کارکنان جدید الاستخدام برگزار شد.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه افزود: این آزمون در روز جمعه مورخه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی و در ۳ مرحله انجام پذیرفت، که ۲۱۳ نفر از کارمندان جدید الورود دانشگاه شرکت داشتند.
وی اظهار کرد: نتایج آزمون ظرف مدت یک ماه از طریق سایت دانشگاه و در سامانه آموزشی ضمن خدمت کارکنان و مدیران و همچنین سامانه رشد اعلام می شود.
محمد خادمی اظهار داشت: با توجه به قوانین مصوب مدیریت خدمات کشوری کلیه پرسنل جدید ورود باید ظرف مدت ۶ ماه از استخدام نسبت به شرکت در دوره های آموزشی توجیهی بدو خدمت اقدام و باید موفق به گرفتن گواهینامه مربوطه شوند که در غیر اینصورت احکام کارگزینی آنها صادر نمی شود.

مدیر توسعه سازمان در ادامه بیان کرد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون دوره های آزمون توجیهی بدو خدمت به صورت متمرکز از سوی ستاد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به صورت غیر حضوری در ۷ مرحله در بستر سامانه رشد انجام و آزمون جامع آن به صورت حضوری برای افرادی که در ۷ مرحله موفق به شرکت و کسب نمره در دوره ها شده باشند انجام می شود که در صورت موفقیت در آزمون جامع توجیهی مجوز شرکت در سایر دوره ها برای کارمند مربوطه صادر و احکام کارگزینی آنها صادر می گردد.
این دوره با حضور مهندس مهدی نجفی نماینده وزارتی و مدیر منابع انسانی دانشگاه عوامل حراستی و نماینده روابط،عمومی دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=15747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها