افزونه جلالی را نصب کنید.

حمایت معاونت تعاون از تشکل ها و اتحادیه های شیلاتی

  • کد خبر : 16114
  • 06 مرداد 1402 - 1:30
حمایت معاونت تعاون از تشکل ها و اتحادیه های شیلاتی
درجلسه مشترک معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با معاون تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی بر حمایت از تعاونی ها و اتحادیه های شیلاتی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران ، معاونان و نمایندگان اتحادیه ها و تعاونی های شیلاتی سوم مرداد ماه سال جاری، با مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه گسترش فعالیت های حوزه شیلات و آبزیان و سایر فعالیت های موجود در حوزه اقتصاد دریامحور با استفاده از ظرفیت اتحادیه ها و شرکت های تعاونی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید حسین حسینی با اعلام اینکه اتحادیه ها و تشکل های آبزیان بازوی اصلی در تصمیم گیری و تصمیم سازی در سازمان شیلات ایران هستند گفت: با تشکیل شورای گفتگو، بسیاری از مشکلات از جمله سخت و زیان اور بودن شغل صیادی و بیمه ملوانان حل شده و سایر مشکلات نیز در حال پی گیری است.

در ادامه مسکنی با اعلام اقدامات انجام شده سازمان شیلات ایران در حمایت از اتحادیه ها و تشکل ها گفت: با توجه به اینکه سازمان شیلات ایران دارای بیشترین تعداد تعاونی در بخش کشاورزی است معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی آمادگی کامل برای حمایت از این بخش را دارد.

گفتنی است در پایان جلسه مقرشد به منظور هم افزایی، کارگروهی مشترک بین سازمان شیلات ایران و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی با حضور اتحادیه ها و تعاونی ها جهت حل مسائل و مشکلات تشکل های شیلاتی تشکیل و تفاهم نامه موجود بین سازمان شیلات ایران و وزارت تعاون، کار و اموراجتماعی در این کارگروه بازنگری شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها