افزونه جلالی را نصب کنید.
در نشست مشترکی با نمایندگان تعاونی‌های صیادی هرمزگان مطرح شد؛

پیگیری تصویب اجازه ثبت موتورهای دوزمانه در هیات وزیران

  • کد خبر : 16272
  • 06 مرداد 1402 - 3:12
پیگیری تصویب اجازه ثبت موتورهای دوزمانه در هیات وزیران
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات انجام شده اداره کل بنادر هرمزگان در موضوع ساماندهی قایق‌های صیادی بی‌هویت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تمامی سازمان‌های متولی کار باید بمنظور تسریع در انجام این مهم پیگیری امور و انجام تکالیف باشند.

 به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “مهدی فرمهینی فراهانی” در نشستی با صیادان و مدیران تعاونی‌های صیادی سراسر استان هرمزگان در بندر شهید رجایی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات در این موضوع مربوط به درگاه ملی مجوزهاست که نیاز است سایر سازمان‌ها و ارگان‌های متولی نیز  پیگیری وپاسخگو  امور و تکالیف خودباشند. 

 وی ادامه داد: در حوزه ثبت قایق‌ها از نظر آمادگی نیروی انسانی و تجهیزاتی اقدامات اساسی و زیربنایی صورت گرفته است که بعد از ثبت درخواست از سوی متقاضیان و بررسی پرونده‌های آنان از نظر اصالت‌سنجی و بازرسی‌های فنی و ایمنی بتوانیم ثبت قایق‌ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

 مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، ثبت قایق‌های با موتور دوزمانه را از دیگر مشکلات طرح ساماندهی قایق‌های صیادی بی‌هویت دانست .

فرمهینی فراهانی افزود: موضوع ثبت قایق‌های با موتور دوزمانه نیازمند مصوبه هیات محترم وزیران است که این موضوع درحال پیگیری است و بعد از دریافت این مصوبه مبنی بر بلامانع بودن ثبت قایق با موتورهای دوزمانه ثبت شناورها در برنامه کاری‌مان قرار داده و پاسخ‌گوی متقاضیانی خواهیم بودکه مجوزهایشان را از سامانه درگاه ملی  دریافت و شناورهای آنها باید ثبت شود.

 وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پاسخ‌گو بودن سازمان‌های متولی اجرای این طرح، مستلزم  تعامل و مشارکت جامعه صیادان بوده و این هم افزایی در تحقق این هدف مهم تعیین‌کننده است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز ایمنی شناورها را از دغدغه‌های جدی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در بحث ساماندهی قایق‌های صیادی عنوان کرد. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=16272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها