افزونه جلالی را نصب کنید.

تیم پاس قهرمان مسابقات کشتی بندرعباس

  • کد خبر : 18167
  • 13 شهریور 1402 - 13:44
تیم پاس قهرمان مسابقات کشتی بندرعباس
تیم کشتی پاس بندرعباس بر سکوی قهرمانی مسابقات هشت جانبه زنده یاد مجید پورجعغری ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رقابت های کشتی آزاد هشت جانبه یادواره زنده یاد مجید پورجعغری که چندی پیش در بندرعباس جریان داشت با مشخص شدن عناوین برتر به کار خود پایان داد.

حمید بلوچ محمد مرادی سرپرست برگزاری مسابقات اولین دوره مسابقات کشتی آزاد در این خصوص اظهار کرد: این رقابت‌ها به مدت دو روز با حضور ۱۶۵ ورزشکار در ۱۴ وزن و ۸ تیم از تهران، قم ، لارستان، نی ریز ، بافت، فسا و باشگاه پاس بندرعباس در سه رده سنی پهلوانک ها، نونهالان و نوجوانان در سالن کشتی مجید شاهی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در روز پایانی مسابقات تیم‌ باشگاه پاس بندرعباس با ۱۰۷ امتیاز ، قم با ۸۷ امتیاز و فسا با کسب ۵۸ امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و کاپ با اخلاق ترین ورزشکار از مجموعه ۱۶۵ کشتی گیر به محمد سالاری سردی وزن ۳۲ کیلو گرم خردسالان از باشگاه پاس بندرعباس رسید.

مراسم پایانی این سری رقابتها با حضور جاویدان فرمانده انتظامی استان، مجیدصالح پور، نوبانی شهردار بندرعباس ، پورجعفری مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی جرون و دیگر مسئولین و پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد که طی آن از نفرات برتر با اهدا لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است به رسم میهمان نوازی هدایای باشگاه فرهنگی ورزشی جرون خلیج فارس از سوی جمعی از مردم هرمزگان، به تمامی ورزشکاران حاضر و شرکت کننده در مسابقات این دوره اهدا شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها