افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری نشست پوشش حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی با حضور رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 18676
  • 28 شهریور 1402 - 17:28
برگزاری نشست پوشش حرفه‌ای دانشجویان علوم پزشکی با حضور رئیس دانشگاه
نشست بررسی پوشش حرفه‌ای دانشجویان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاون آموزشی، معاون دانشجویی فرهنگی، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی، مدیر تحصیلات تکمیلی، رئیس بیمارستان کودکان و جمعی از مدیران دانشگاه در محل دفتر رییس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، طی این نشست در خصوص مقررات مفاد آیین نامه پوشش حرفه‌ای دانشجویان و نحوه اجرای آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تاکید بر لزوم اجرای مفاد آیین نامه پوشش حرفه‌ای و ابلاغ آن به تمامی دانشجویان گفت: این آئین نامه به منظور حفظ شأن و حرمت محیط‌های علمی، آموزشی-پژوهشی، صیانت از کرامت انسانی و شأن دانشجو و خدمت رسانی مناسب، ضمن افزایش اعتماد و اطمینان بیمار به محیط‌های آموزشی و درمانی، ایجادحس احترام، آرامش و راحتی بیماران، ارتقای سلامت روانی دانشگاهیان، بیماران و مراجعین بیمارستانی و گروه‌های مختلف دانشجویی تهیه شده است.

رئیس دانشگاه ضمن اشاره به اینکه لازم است تمام زیرساخت‌های اجرای آیین نامه پوشش حرفه‌ای در دانشکده‌ها، بیمارستانها و تمامی مراکز آموزشی درمانی محقق شود و همه وظیفه خود را در انجام این مهم بدانند گفت: نمره رفتار حرفه‌ای دانشجو در پایان هر دوره بر اساس میزان پایبندی به این آئین نامه طبق شیوه نامه اجرایی آن توسط معاونت آموزشی پایش می‌شود و فرم ارزشیابی صادره در سوابق دانشجو (همچون کارنامه آموزشی) نگهداری خواهد شد.

دکتر جاودان افزود: معاونت دانشجویی فرهنگی وظیفه نظارت بر حسن اجرای این آئین نامه و شیوه نامه اجرایی آن را به عهده خواهد داشت.چنانچه دانشجو در هر نیم سال تحصیلی، حد نصاب مورد نظر را در فرم ارزشیابی رفتار و پوشش حرفه‌ای کسب نکند از سوی معاونت آموزشی در مرتبه نخست جهت انجام مشاوره به معاونت دانشجویی، فرهنگی و در صورت تکرار جهت بررسی به شورای انضباطی معرفی می‌شود.

رئیس دانشگاه همچنین متذکر شد میزان پایبندی به این آئین نامه و شیوه نامه اجرایی آن در ارزشیابی رئیس بیمارستان، معاون آموزشی، مدیران گروه‌های آموزشی، رؤسای بخش‌ها و اساتید در نظر گرفته می‌شود، همچنین در رتبه بندی بیمارستان‌ها بر طبق دستور العمل تدوین شده توسط معاونت درمان، تأثیر قابل توجه‌ای خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=18676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها