افزونه جلالی را نصب کنید.

تجلیل شهرداری بندرعباس از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

  • کد خبر : 19174
  • 07 مهر 1402 - 14:13
تجلیل شهرداری بندرعباس از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس
شهردار بندرعباس طی مراسمی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و رمز پیروزی جنگ تحمیلی و مقاومت ملت را از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان، جانبازان و شهدا دانست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، طی مراسمی با حضور مهدی نوبانی شهردار، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری بندرعباس، تعدادی از مدیران شهرداری، از ۴۰ نفر از رزمندگان دوران مقدس تجلیل به عمل آمد.

مهدی نوبانی با تبریک هفته دفاع مقدس به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اشاره و بیان کرد: هفته دفاع مقدس تجلی جانبازی و رشادت‌های رزمندگان اسلام است و رزمندگان ما با هدف حفظ تمامیت ارضی کشور و اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی با مقاومت خود در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

شهردار بندرعباس گفت:دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم محسوب می شود و با صبر و استقامت شهدا، آزادگان و رزمندگان در حال حاضر شاهد پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف هستیم.

نوبانی تصریح کرد: تکریم رزمندگان و ایثارگران وظیفه همه آحاد ملت بویژه مسؤلان می باشد و این حداقل کاری است که مسؤلان می توانند در این زمینه انجام دهند.

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: رزمندگان، ایثارگران و جانبازان تجلی مقاومت، فداکاری و شجاعت هستند و امنیت و آرامش امروز مرهون از خودگذشتگی، ایثار شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط شهرداری بندرعباس از ۴۰ نفر از رزمندگان سرافراز شهر بندرعباس تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها