افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:

ضرورت بهره گیری از تشکل های مردمی برای پیشبرد امور جوانان

  • کد خبر : 19349
  • 09 مهر 1402 - 13:47
ضرورت بهره گیری از تشکل های مردمی برای پیشبرد امور جوانان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت بهره گیری از تشکل های مردمی برای پیشبرد امور مربوط به جوانان و بهره برداری از خانه جوان هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، پروفسور احسان کامرانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت نبی مکرم اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت اظهار کرد:حضرت محمد مصطفی (ص) با اخلاق نیکوی خود و استقامت مثال زدنی توانست دین مبین اسلام را در یکی از جاهلی ترین جوامع آن زمان گسترش دهد و آن را به یک دین جهانی مبدل کند.

وی با بیان اینکه  عالی‌ترین و بارزترین خصوصیت پیامبر(ص) بعد اخلاقی ایشان بوده است به گونه ای که قرآن در این باره می‌گوید که تو بر اخلاقی بزرگ و گرانمایه تکیه داری و به همین دلیل همه به دور تو جمع می شوند، تصریح کرد: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای گسترش وحدت و همدلی در بین مسلمانان است.

کامرانی ادامه داد: رهبر ما منادی وحدت و همدلی جهان اسلام است و دشمنان هم با ایجاد تفرقه و نفرت افکنی در صدد ایجاد اختلافات در بین مسلمانان هستند که ضروری است مسلمانان با هوشیاری این توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت سمن ها در برنامه ریزی ها برای نوجوانان و جوانان، افزود: تشکل های مردمی نقش مهمی در به ثمر نشستن برنامه ریزی ها در بخش های مختلف به ویژه حوزه جوانان دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه با اعلام این مطلب که  مردمی سازی امور و سپردن کارها به مردم مورد تاکید ویژه شخص مقام رهبری و رئیس جمهوراست، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مردمی سازی امور در حوزه های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، امنیتی و… از ظرفیت دانشگاه ها و نخبگان برای تحقق این مهم بهره گرفته شده است اما توان و منابع دولتی برای اداره امور کشور محدود است و راه توسعه کشور سپردن امور به مردم و تشکل های مردمی است.

کامرانی افزود: بسیاری از کشورهای که مسیر توسعه را طی کرده اند و به جوامع پیشرفته تبدیل گشته اند نقش ظرفیت های مردمی در توسعه این کشورها پر رنگ است.

وی گفت: هرمزگان استانی با استعدادهای بالای طبیعی و نیروی انسانی جوان است که شرایط را برای رشد و توسعه بیش از پیش آن مهیا نموده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها