افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت هفته وحدت

  • کد خبر : 19332
  • 09 مهر 1402 - 13:00
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت هفته وحدت
اسمعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان طی پیامی هفته وحدت را به عموم مسلمین تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت، میلاد نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) طی پیامی به شرح ذیل به عموم مسلمین تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاعْتَصِموا بحَبْلِ اللهِ جمیعاً و لاتَفَرّقوا

« من توصیه می‌کنم هفته‌ وحدت را همه‌ آحاد مردم، مخصوصاً علما و فضلا و گویندگان و دانشمندان و افراد صاحب نفوذ گرامی بدارند و این مسئله را به عنوان یک شعار جمهوری اسلامی همیشه نگه دارند». (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

هفته وحدت در ماه ربیع‌الاول هم‌زمان با فرخنده میلاد پیامبر صلح و دوستی و مهربانی، حضرت محمدمصطفی (ص) که همانا اسوه‌ی حسنه و مبلّغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام بوده و نماد و تجلی حقیقی اتحاد برادری میان امت اسلامی در سرتاسر جهان است.

هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است. به برکت میلاد نور، پیام آور توحید، رسول وحدت، حضرت محمّد (ص) بود که با بعثت خویش، شعار برادری و پیمان اخوت را برای جوامع بشری به ارمغان آورد وپیام هفته وحدت پیام صلح و دوستی برای مسلمانان جهان و فرصتی بسیار مغتنم برای بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر حضرت محمد مصطفی(ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام است و از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد.

اینجانب میلاد نبی مکرم اسلام، پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد(ص) و سلاله برومندش حضرت امام صادق(ع)، رئیس مذهب جعفری و هفته وحدت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر فرزانه انقلاب، تمامی مسلمین جهان، ملت شریف ایران، به ویژه جامعه بزرگ هرمزگان ، تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشید. ان شاءالله

اسمعیل جهانگیری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها