افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان خبرداد:

اتصال ۷ روستا از هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

  • کد خبر : 19675
  • 16 مهر 1402 - 14:16
اتصال ۷ روستا از هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از اتصال روستاهای درمار، گهردو، کلیبی، بیدوبیه و حاجی‌آباد، چاه میر و چاه گز به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی با اشاره به تلاش دولت جهت برخورداری روستاهای استان از امکان اتصال به شبکه اینترنت، اظهارداشت: با تلاش‌های انجام شده با اجرای ۲۴۰ میلیارد ریال پروژه جدید در روستاهای کمتر برخوردار امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات برای ۷ روستای دیگر در هرمزگان ایجاد شد.

وی افزود: روستای درمار از توابع شهرستان بشاگرد و روستای حاجی آباد از توابع شهرستان میناب هر کدام با ۴۰میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

دوستی عنوان‌کرد: روستای گهردو از توابع شهرستان سیریک با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای کلیبی از توابع میناب با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای بیدوییه کجین، چاه میر و چاه گز از توابع حاجی آباد با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت مخابرات از امکان اتصال به شبکه اینترنت برخوردار شدند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: به استناد گزارش واصله از سازمان تنظیم مقررات، طی ۱۰ روز آینده پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرهای بندرجاسک و سیریک نیز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها