افزونه جلالی را نصب کنید.

جبهه مقاومت آینده فلسطین را رقم می‌زند

  • کد خبر : 19748
  • 17 مهر 1402 - 18:17
جبهه مقاومت آینده فلسطین را رقم می‌زند
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : اسرائیل قدرت اصلی خود را در امنیت نظامی و حوزه اطلاعاتی می‌دانست که شکست خورد و جبهه مقاومت آینده فلسطین را رقم می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نق از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مصیب نظری در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: امروز روز جهانی کودک است، با توجه به اینکه بندرعباس شهر دوستدار کودک است، لازم است شهرداری بندرعباس گزارشی از اقدامات شهر دوستدار کودک در جلسات آینده به شورا ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه، افزود: یاد تمام شهدای نیروی انتظامی و شهدای عرصه امنیت که امنیت کنونی خود را مدیون آن‌ها هستیم، گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که دیروز رزمندگان شریف و جان بر کف انجام دادند، ضربه‌ای تاریخی و درخور فهم رژیم غاصب صهیونیستی را دیدیم، پس از جنگ اعراب تاکنون خسارت و چنین افتضاحی برای رژیم صهیونیستی دیده نشده بود.

نظری اضافه کرد: بسیاری از مردم شریف ما خود به خود این تصاویر را دیدند، انرژی گرفتند و از اینکه مظلوم بر ظالم غالب شده است شاد شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه ما مقتدرانه در کنار مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی هستیم، تصریح کرد: روزی می‌رسد که در کنار مسجد الاقصی به امامت امام خامنه‌ای نماز خواهیم خواند و این وعده به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: اسرائیل قدرت اصلی خود را در امنیت نظامی و حوزه اطلاعاتی می‌دانست که هم شکست اطلاعاتی و هم شکست امنیتی خورد. آینده فلسطین را باید از امروز در تاریخ جدید ثبت کرد.

نظری اضافه کرد: خواهیم دید که اتفاقات گسترده‌ای رقم خواهد خورد و قطعاً به وعده صددرصد مقام عظمای ولایت، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، اکنون ۱۷ سال بیشتر نمانده است و به نظر می‌رسد خودشان عجله بیشتری دارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=19748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها