افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرعامل آبفای هرمزگان خبر داد:

وعده آبفا برای تامین آب لافت و ۱۱ روستای پیرامونی هفته آینده محقق می شود

  • کد خبر : 21561
  • 02 آذر 1402 - 11:24
وعده آبفا برای تامین آب لافت و ۱۱ روستای پیرامونی هفته آینده محقق می شود
مديرعامل شركت آب و فاضلاب هرمزگان از تحقق وعده آبفا براي آبرساني به لافت و روستاهاي پيراموني در هفته آينده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تفاهم نامه تامین آب مناطق یاد شده در هفته دولت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان امضا شد، تصریح کرد: با هدف تحقق این وعده و با حمایت های استاندار هرمزگان، عملیات اجرای خط انتقال با هدف تامین آب لافت و روستاهای پیرامونی، علاوه بر فعالیت اکیپ در طول روز، یک اکیپ دیگر در شیفت شب نیز برای تسریع در اجرای عملیات به کار گمارده شد که خوشبختانه شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم و طی روزهای آینده شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در هفته دولت ضمن انعقاد قرار داد خرید تضمینى آب شیرین با مدیر عامل نیروگاه قشم مولد، آغاز عملیات اجرائى و کلنگ زنى خط انتقال آب از این تأسیسات نیز در هفته دولت با حضور استاندار انجام شد و با تلاش شبانه و روزى در آستانه تکمیل این پروژه مهم هستیم.
وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده و تحقق آن در روزهای آینده، مردم قشم با وارد مدار شدن ظرفیت ۵ هزار متر مکعب آب تولیدی در شبانه روز، شاهد محقق شدن وعده دیگر دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی خواهند بود.
وی در تشریح حجم عملیات این پروژه گفت: در این راستا ۸ کیلومتر خط انتقال در حال احداث است که هفته آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و مردم قشم طعم آب شرب پایدار را خواهند چشید.
به گفته عبدالحمید حمزه پور شهرستان قشم بویژه لافت و ۱۱ روستای پیرامونی آن با جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر با کمبود آب مواجه بودند که خوشبختانه با اجرای این عملیات شاهد پایداری آب مشترکین این مناطق و کاهش نوبت بندی آب خواهیم بود.
وی گفت: هزینه عملیات اجرایی این پروژه بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال است.
حمزه پور در پایان با بیان اینکه عملیات اجرائى خط انتقال بطول ١۶ کیلومتر از محل تأسیسات قشم مولد به شهر درگهان با هدف پایدارى آبشرب این شهر آغاز شده است، افزود: این پروژه قرار بود توسط منطقه آزاد قشم انجام شود که پس از دستور و تأکید استاندار هرمزگان، عملیات اجرائى این پروژه هم با سرعت توسط آبفای هرمزگان شروع و در حال انجام هست.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها