افزونه جلالی را نصب کنید.

مردم محور اصلی رقم زدن ۹ دی بودند

  • کد خبر : 23123
  • 09 دی 1402 - 23:36
مردم محور اصلی رقم زدن ۹ دی بودند
استاندار هرمزگان گفت: در جریان فتنه سال ۸۸، با اشاره رهبر معظم انقلاب، مردم با حضوری پر شور و دشمن شکن بساط فتنه را جمع کردند و بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در اجتماع گرامیداشت ۹دی ضمن گرامیداشت در بندرعباس اظهار داشت: ‌جریان فتنه در سال ۸۸ به پشتوانه بازوان رسانه‌ای قدرتمند تلاش داشتند انقلاب اسلامی را از مسیر خود خارج کنند اما بنا به گفته حاج قاسم “جمهوری اسلامی حرم است” و باید تا رسیدن به دست صاحب اصلی خود یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) استوار بماند.

وی افزود: دشمنان نظام که از ابتدای انقلاب تاکنون بارها و در عرصه‌های مختلف علیه انقلاب توطئه کرده بودند و هر بار شکست خورده بودند در جریان انتخابات سال ۸۸ تمام توان خود را برای از بین بردن جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما غافل از آنکه مردم بصیر ایران چشم و گوششان به امر ولی امر مسلمین جهان و منویات ولی فقیه بوده و هست.

استاندار هرمزگان گفت: پس از آنکه ۸ ماه سخت بر کشور تحمیل شد با اشاره رهبر معظم انقلاب با حضور پر شور و دشمن شکن مردم، بساط فتنه جمع شد، مردم با بصیرت ایران نشان دادند در زمان‌هایی که یافتن حقیقت با مشکل مواجه می‌شود می‌توانند بصیرت خود را به رخ همگان بکشانند.

وی تصریح کرد: پس از فتنه سال ۸۸ دشمن باز هم در تلاش برای ایجاد انشقاق در صفوف ملت بود اما هر بار از جمله در سال گذشته تیر دشمنان به سنگ خورد و ملت پای انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب ایستادند و این مسئله را در انتخابات پیش‌رو با حضوری حماسی و پر شور نشان خواهند داد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=23123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها