افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه:

مردم با شرکت در انتخابات آینده و کشور خودشان را می‌سازند

  • کد خبر : 24903
  • 24 بهمن 1402 - 13:13
مردم با شرکت در انتخابات آینده و کشور خودشان را می‌سازند
حجت السلام و المسلمین سید عباس تقوی گفت: ما مردم هستیم که با شرکت در انتخابات آینده و کشور خودمان را می‌سازیم و این سرزمین را آباد می‌کنیم. نباید منتظر کس دیگری باشیم، نقش اساسی از آن من و شماست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد: حکومت پهلوی برای تایید کارهای خودشان مجالس و انتخابات فرمایشی داشتند؛ اما امام آمد و با انقلابی که به همت مردم و لطف خدا شکل گرفت، همه حقوق مردم را بازگرداند.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه در راس همه حقوق، حق انتخاب بود، اظهار کرد: نقش‌آفرینی مردم در تمام صحنه‌ها و در مهم‌ترین صحنه‌های کشور مثل انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات شوراها که مهم‌ترین اقدامات در آن‌ها شکل می‌گیرد، حقی بود که انقلاب به مردم بازگرداند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه با بیان اینکه در همه مقدرات کشور نمی‌توانیم مستقیم عمل کنیم اما می‌توانم با یک رای مشارکت کنیم، گفت: ما مردم هستیم که با شرکت در انتخابات آینده و کشور خودمان را می‌سازیم و این سرزمین را آباد می‌کنیم. نباید منتظر کس دیگری باشیم، نقش اساسی از آن من و شماست.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه اگر کسی به پای صندوق رای می‌آید مشخص است که مسئولیت‌پذیر است و برای کشور دغدغه دارد، افزود: شرکت در انتخابات یعنی کمک به سرنوشت خوب برای فرزندان‌مان، شرکت در انتخابات یعنی احساس مسئولیت اجتماعی برای آبادانی این سرزمین که آبادانی سرزمین یعنی آبادانی زندگی شخصی ما، شرکت در انتخابات مساوی است با تقویت جریان حق و جریان انقلاب، شرکت در انتخابات یعنی دفاع از مظلومان، شرکت در انتخابات یعنی مقابله با ظلم و فریب و نیرنگ دشمنان، شرکت در انتخابات و تقویت جمهوری اسلامی یعنی زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه.

وی بیان کرد: اینکه من خودم رای بدهم، هنر نیست، هنر این است که همه را پای صندوق رای بیاورم که اول وقت رای بدهند.

تقوی افزود: حضرت آقا صبح اول وقت به پای صندوق می‌روند و رای می‌دهند؛ چون واجب الهی و تکلیف است. امام بزرگوار ما فرمود شرکت در انتخابات واجب است یعنی روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات به معنی تقویت ایران و انقلاب و پاسداری از خون شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: معیارهای‌مان برای انتخاب باید معیارهای واقعی باشد. به جریان‌های طایفه‌ای و شعارهای پرطمطراق نگاه نکنیم و بررسی کنیم، تقلید کورکورانه نکنیم، بررسی کنیم و به آدم‌های خبره رای دهیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین باید مجلس خبرگان قوی داشته باشیم. همان‌طور که در زمان ارتحال امام (ره) یک مجلس خبرگان قوی بود و انتخاب شایسته انجام داد؛ لذا برای انتخابات مجلس خبرگان هم باید مشارکت کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: ان‌شاالله همه ما در یازده اسفند با افتخار برگ رای‌مان را در صندوق‌های رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‌اندازیم و پاداش الهی را از حضرت حق دریافت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها